perjantai 27. toukokuuta 2016

Lomalle!

Ihiiiiii! Nyt se kauan kaivattu kesäloma nro 1. on vihdoin täällä! Heti sen jälkeen, kun pääsin tänään töistä lähtemään, on ollut hirveä tohina päällä. Ensin kävin kynsihuollossa laittamassa lomakynnet kuntoon, ja nyt kynnet kilpailee turkoosin Välimeren kanssa. Kyllä se meri taitaa silti tällä kertaa viedä voiton. ;) Ihan käsittämätöntä miettiä, että huomenna tähän aikaan ihmetellään jo meininkiä Thassoksen saarella.

Kynsihuollon jälkeen kävin nappaamassa pakolliset lentokone-eväät mukaan Prismasta. Cosmo ja lempparisuklaata. <3 Ja purkka on must! Mä en yhtään tykkää, kun korvat menee lukkoon nousun ja laskun aikana, niin jenkkiä jauhamalla päästään siitäkin pikkuriesasta.

Ja sitten suoraapäätä pakkailemaan! Täytyy tunnustaa, että mä olen ehkä maailman surkein pakkaaja. Haluaisin aina ottaa mukaan suunnilleen mun koko vaatevaraston ja vähän päälle. En käsitä, mikä siinä oikein on niin hemmetin vaikeeta. Nytkin ollaan suuntaamassa sellaisiin +25 keleihin, että pitäs tareta, kun on suunnilleen biksut, shortsit ja toppi. Mutta kun ei. Mä alan käymään pienen pääni sisällä läpi kaikkia mahdollisia luonnonilmiöitä, käyttötarkoituksia ja poikkeuksenpoikkeustapauksia. Puuh. Ja niin minä varmaan taaskin päädyn sullomaan matkalaukun ääriään myöten täyteen, kunnes Teemu tulee myöhemmin töistä ja pakottaa mut kylmän viileästi karsimaan vähintään puolet pois. Olen itsekin yrittänyt soveltaa tätä Teemun metodia.
"Sä et ihan oikeasti tarvitse viikon kestävälle matkalle viittä eri rantamekkoa."
"Mutta kun, entä jos..?"
"Ei. saat valita kaksi, yhden mustan ja yhden värikkään."
Ja niin helposti on homma hanskassa. Paitsi, että mä tarvitsen sen Teemun kertomaan mulle sen. En osaa olla itselleni yhtään tarpeeksi ankara, ja pakko myöntää että olen aika haka keksimään myös tekosyitä ja tarpeita jokaikisen vaatekappaleen mukanaololle. (Ylläoleva kuva on lavastettu, vaikka olen huono itse pakkaamisessa, niin matkalaukkuun asettelussa olen mestari!)


Innostuin tuossa myös vähän leikkimään kameran itselaukaisimella, heh. Näitä kuvia katsellessa tuli yhtäkkiä semmoinen hassu fiilis, et ei vitsi mulla ei ole silmälaseja. Tuota on tosi vaikea selittää, mutta yhä edelleen mulla tulee ajoittain sekunnin murto-osaksi pieni paniikki, että olen unohtanut mun silmälasit. Vaikka mun silmien laserleikkauksestahan on siis jo yli puoli vuotta. Toinen jännä huomio, että tämä Kreikan loma on ensimmäinen loma pitkään aikaan ilman silmälaseja! Tai sanotaan, että ilman huonoa näköä ja silmälasien/piilareiden/vahvuuksellisten aurinkolasien kanssa pelaamista. Siis aivan huippua! Odotan jo innolla sitä vaivattomuuden tunnetta, kun ei tarvitse joka kerta erikseen miettiä, että mitäs sitä edellämainituista tällä kertaa asentaisi naamaan. Nyt voin vaan napata tavalliset aurinkolasit nenälle ja NÄHDÄ! Menee ehkä jo vähän hehkuttamisen puolelle, mutta tää on kyllä yks ihanimmista jutuista ikinä.

Huomisesta eteenpäin mut voi bongailla sitten näistä maisemista! Tätä on niiin odotettu; lämpö, aurinko, turkoosi meri, pehmeä hiekka, kreikkalainen salaatti ja viini, täältä tullaan! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti