maanantai 28. syyskuuta 2015

Äidin kanssa elokuvissa



Hei taas kaunokaiset! Viime viikko jälleen katosi kuin tuhka tuuleen, kun kaikki aika tuntui kuluvan töissä tai muissa pakollisissa menoissa. :D Voisin aloittaa vaikka helpoilla aiheilla ja palata näin alkuun viime maanantaihin puhelinkuvien merkeissä.

Silloin oli ihana vapaapäivä, kun vietettiin taas kunnolla äiti-tytär aikaa leffailun merkeissä. Ihan pakko tähän väliin todeta, että taitaa olla jo kuudes maanantai putkeen kun mulla on vapaata. :D Onkohan ne käsittäneet työvuorosuunnittelun puolella jotain väärin.. Mutta mä tosiaan halusin hirveästi nähdä animaation Inside out - Mielen sopukoissa, kun se oli saanut kaikkialta niin hyvät arvostelut. Ja mikäs sen parempaa seuraa lastenleffaan kun rakas äiti!

Käytiin hakemassa kunnon leffaeväät puokkiin ja suunnattiin leffaan. Olen saanut usein kuulla, että mun kanssa ei voi katsoa elokuvaa/ mennä julkisesti elokuviin, koska häiritsen tai nolaan seuralaiseni kommentoimalla kokoajan leffaa. Varsinkin jännittävissä leffoissa taukoamaton "Mitä tuo nyt tekee? Ei älä mene sinne!" kommentointi on mulle aika yleistä... Tästä syystä esimerkiksi mun isä on kieltäytynyt katsomasta seurassani yhtään elokuvaa, hehhe. :D MUTTA, onneksi olen löytänyt kaltaiseni. Ehkäpä jopa minua pahempi kommentaattori on oma mamani, jolla on lievä taipumus a. kaksimielisyyteen ja b. lievään hervottomuuteen. Tälläkin kertaa joutui vähän hyssyttelemään äitiä, jolle meinasi pelkkä alun lyhytelokuva olla jo vähän liikaa... XD

Ja jälleen meillä oli vaan niin kovin hauskaa yhdessä. Elämä on niin paljon mukavampaa, kun uskaltaa heittäytyä, olla hyvällä omallatunnolla iloinen eikä välittää liikaa siitä, mitä muut ajattelee.



Käytiin leffan jälkeen kahvilla sekä pikaisella pyörähdyksellä urheilukaupassa, jonka aleista mulle tarttui mukaan aika kiva takkilöytö! Parempia kuvia ja esittelyä siitä luvassa myöhemmin. ;) Illaksi käytiin vielä ostamassa bagelit mukaan kotona teen kanssa nautittavaksi. <3

1 kommentti:

  1. Heh, en tunnusta että kommentoisin enemmän ;). Mutta nyt oli kyllä pakko jotain lohkaista ja mielestäni ihan aiheesta; jos kukat ja mehiläisetkin kuvaavat sitä tapahtumaa, niin miksei se, jos laulussa lauleaan selkeästi; laavani mun ja laavasi sun kohtaavat :D :D :D. Oli muuten aika kamala biisi, jos ihan rehellisiä ollaan. Tykkäsköhän ne lapsikatsojat siitä?

    VastaaPoista