maanantai 12. toukokuuta 2014

Shoppailua

Mulla oli perjantaina vapaapäivä. Tarkotuksena oli vaan laskotella ja hoitaa asioita kotosalla kuuden päivän työputken jälkeen. Tuo mun mies (yllättävää mutta totta!) onnistui kuitenkin houkuttelemaan mut shoppailemaan (!!). Uskokaa tai älkää, mutta tämä on täysin totta. Vaikka ollaan seurusteltu jo kaksi vuotta, musta on edelleen ihmeellistä miten joku miespuolinen voi oikeesti olla inhoamatta shoppailua. Ei Teemukaan siitä hirveesti taida nauttia, mutta kohtuullisissa määrin kauppojen kiertely taitaa olla sen mielestä ihan ok. Ja on se mustakin ihan mukavaa ajanvietettä. Kunhan ei tarvitse hikipäässä metsästää jotain tiettyä asiaa, sitä kuitenkaan löytämättä. Tälläkin kertaa shoppailureissu meinasi mennä vähän edellämainitun puolelle, kun allekirjoittanut koitti metsästää kissojen ja koirien kanssa ylppärimekkoa. 

Ylppärimekko onkin jo aiheuttanut mussa pieniä paniikinomaisia tuntemuksia, kun toukokuun viimeinen lähestyy vääjäämättä. Olen ollut jo 100% varma, että joudun käyttämään jotain noista harvoista mekoista, jotka jo löytyy mun vaatekaapista. Varsinkin keskustelut muiden tulevien ylioppilaiden kanssa ovat ajaneet mun pienoisen masennuksen äärelle, kun kaverit on kirkkain silmin ilmoittaneet löytäneensä jo sen oman täydellisen mekon. Ja sitten vielä samaan hengenvetoon ihmetellään sitä, miten mä en ole vielä edes käynyt kaupoilla. Eeeeh. Noh, nyt kuitenkin pääsin tekemään täsmäiskun kaupoille ja pienen hikoilun ja sovittelun ja korkeista hinnoista johtuvien sydämen murskautumisten jälkeen pääsin kuin pääsinkin tavoitteeseen! Onnistuin löytämään just mulle sen täydellisen ylioppilasjuhlamekon! Voi että miten iso kivi vierähti nyt sydämeltä! Nyt voin nukkua yöni kutakuinkin rauhassa kun Stockalta tarttui mukaan myös valkolakki. Nyt kun saisi ne kutsutkin vielä pistettyä eteenpäin, niin mun juhliin saattaisi eksyä joku vieraskin... :D


Ehittiin shoppailun lomassa myös vähän safkailemaan. Eikä sitä olis varmasti jaksanutkaan, ilman pientä välitankkausta. Tossa mun pastassa oli kanaa, aurajuustoa ja parmesaania, ja se oli ihan älyttömän hyvää! Tai sitten olin vaan supernälkäinen. Ihan miten vaan, mutta ruoka oli kyllä suorastaan suussasulavaa. Teemun pizzasta löyty muun muassa myös kanaa, paahdettuja manteleita ja rucolaa. Onneksi sain pienen maistiaisen, ennen kuin pizza katosi parempiin suihin, sillä sekin oli kyllä todella maukasta.



Tulin vaan maininneeksi ihan extempore, että mulla tekee jostain syystä kamalasti mieli juustokakkua. No mitäpä muutakaan tekee sitten mun rakas mies, kun nappaa mua kädestä ja johdattaa Robert's coffeelle, istuttaa pöydän ääreen, ja menee tiskille tilaamaan. Ja ilmestyy hetken kuluttua takaisin mukanaan juustokkakkua ja sunshine niminen valkosuklaalatte. <3 Mitä olen tehnyt ansaitakseni tuollaisen elämääni? Täydellinen mies mulla! ;)


Hehee, tuli tehtyä vähän tuhoja... Eikä edes ihan niin vähääkään. Myöhemmin luvassa esittelyä yhdestä aivan tajuttoman ihanasta heräteostoksesta, joka tuli tehtyä perjantaina. <3



Hyvää alkavaa viikkoa teille kaikille siellä ruudun toisella puolella!

2 kommenttia:

  1. Onpas herkullisen näköisiä eväitä teillä! Minäkin voisin lähteä shoppailemaan ihan tuon väliruokailun vuoksi ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän shoppailusta selviä ilman tankkausta ja lepotaukoja! ;)

      Poista